wtorek, 16 października 2012

Tytułem wstępu - co? jak? dlaczego?

Pisać będę o rzeczach, które potrafią umilić dzieciństwo. O zabawkach, choć pewnie nie tylko. W zamyśle ma być to kopalnia pomysłów na prezenty dla dzieciaczków. W grubym notesie, w którym zapisywałam wszystko co mi wpadło w oko, odkąd odkryłam jak piękne i różnorodne rzeczy teraz się produkuje, nie ma już ani jednej wolnej strony, więc zakładam bloga.
Mam nadzieję, że uda się zrobić tak żeby było przejrzyście - żeby każdy mógł (nie tylko ja) w kilka chwil wybrać w swoim odczuciu najpiękniejszy domek dla lalki, najciekawszy zestaw klocków, grę planszową dla 4-latka. Zapowiada się, że będzie duuużo etykiet.
Zdecydowałam się opublikować swój notes z pomysłami również dlatego że wielokrotnie natrafiłam w internecie na pytanie w stylu "Co można kupić dziecku na 3 urodziny? Pomocy! Nie mam żadnego pomysłu". Ja tych pomysłów mam aż nadto, więc się chętnie podzielę.
Nie zamierzam oceniać, pisać recenzji a jedynie informować o istnieniu.  Za to bardzo chętnie poznam Wasze opinie.
Na innych blogach piszę:
o książkach  http://umilaczedziecinstwaksiazki.blogspot.com/
i grach http://umilaczedziecinstwagry.blogspot.com/
Zatem do dzieła!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz